Facebook Duvar Paylaşımı Nasıl Yapılır ?


Merhaba Arkadaşlar,

Çoğu zaman Facebook’ta görürüz gruplar paylaşım yaparlar ve binlerce insan o paylaşımları beğenir.Örneğim ” Çöp dökmekten nefret edenler xD ” gibisinden.

Peki neden bizde böyle paylaşımlar yapmayalım :

- Size adım adım nasıl Facebook duvar paylaşımı yapacağınızı anlatacağım.

1.Adım

Yukarıda gördüğünüz gibi sağ menude “Fotoğraflar” kısmı var oraya giriyoruz.

2.Adım

Çıkan sayfada “Fotoğraf Yükle” butonuna basıyoruz.

3.Adım

Yukarıda her şey anlatılıyor.Yaptıktan sonra “Albüm oluştur” a basınız.

4.Adım

Çıkan sayfada Fotoğrafımızı seçip yükledikten sonra yine bir sayfa çıkıyor oraya istersek yorum felan yazabiliriz.Her şeyi tamamladıktan sonra Şimdi Yayınla seçeneği ile paylaşımı tamamlayınız.

Tebrikler sizde artık bir duvar paylaşımcısısınız.

10 Comments

Bir Cevap Yazın

